woensdag 6 maart 2013

Stoffig

Twee keer per jaar is hier een hele grote stoffenmarkt. Eigenlijk is het vreselijk om daar naar toe te gaan, want het is er vreselijk druk. Enorm veel vrouwen die allemaal vooraan willen staan om de beste koopjes te scoren. Desondanks waag ik me toch iedere keer weer in de grote hal, want de keuze is heel groot en het is wel het moment om lekker wat stoffen en benodigdheden in te slaan.
Meestal ga ik er heen om stoffen te kopen voor naaiprojectjes voor anderen; opdrachten en (kraam)cadeautjes. Deze keer ging ik echter voor mezelf. Of beter gezegd: voor mijn baby. Gekkigheid! In plaats van stof te kiezen met in m'n achterhoofd toch de smaak van iemand anders, zocht ik ineens naar stoffen die ik zélf echt mooi vindt. Stoffen waarin mijn baby bijvoorbeeld wel mag slapen of op mag spelen. Natuurlijk loop je dan ineens inspiratieloos rond. Zul je altijd zien. Gelukkig had ik vooraf, uit voorzorg, een boodschappenlijstje samengesteld dus is er in ieder geval het één en ander ingeslagen.



Geen opmerkingen: