maandag 6 juni 2011

Fijn

Wat een stilte. Sinds maart heb ik niks meer geschreven. Misschien is een weblog dan toch niet écht iets voor mij? Al ben ik gewoon ook erg druk met andere dingen bezig geweest. Eén van die dingen was de bruiloft van onze vrienden R&R. Wij mochten hun ceremoniemeesters zijn. Dat vond ik natuurlijk enorm leuk; een beetje regelen, organiseren en allemaal dingetjes bedenken waarmee we R&R op hun trouwdag extra konden verrassen. 25 mei was het dan ein-de-lijk zover. Wat was het een fantastische bruiloft! Het weer was stralend, de sfeer was ontspannen en het bruidspaar was prachtig! Belangrijker nog: ze genoten volop (én hebben, niet geheel onbelangrijk, ja gezegd. Twee keer zelfs). Het was gewoon fijn!



Deze foto is gemaakt door Michelle Hamstra

1 opmerking:

Roelie zei

LEU-HEUK!!! Ik kijk elke dag even of er wat nieuws op staat en ja hoor... dit keer ben ik zelfs (deel van het) onderwerp! Hopelijk heb je nu weer wat ruimte in je hoofd, vind het altijd leuk om je blogs te lezen!