woensdag 9 februari 2011

Opgeknapt

Een tijdje geleden schreef ik over mijn naaimachine die ziek was. Gelukkig kan ik nu vertellen dat hij weer beter is! Erg fijn! Ik heb de machine een paar weken geleden in Leeuwarden naar de winkel gebracht waar ik hem ooit heb gekocht. Ik vond dat het in Zwolle wel een erg duur grapje zou worden en we waren nieuwsgierig wat de naaimachine-meneer in Leeuwarden er over zou zeggen. Daarnaast was het ook wel een prettig idee dat deze meneer de naaimachine al kent. Een paar dagen nadat ik de zieke in Leeuwarden had achtergelaten werd ik gebeld met de mededeling dat hij weer beter was. Mariska heeft de machine voor me opgehaald. De reparatiekosten waren bijna de helft minder dan dat ik hier zou hebben moeten betalen. Leuke meevaller! Afgelopen weekend waren Papa en Boris in Zwolle en die hebben de naaimachine voor me meegenomen. Ik ben helemaal blij. Mijn eigen naaimachine is toch echt wel de beste!

1 opmerking:

Unknown zei

jeeeh! Wat fijn! :-D