zondag 16 januari 2011

Inspiratie

Inspiratieloos. Ik had zo bedacht om deze weblog goed bij te houden en regelmatig het één ander aan gedachtenspinsels openbaar te maken. Dat is dan de laatste tijden schromelijk mislukt. De tijd van goede voornemens hebben we alweer achter ons gelaten. Januari is alweer zestien dagen oud. Toch heb ik nog steeds een goed voornemen, meerdere, maar die zijn nu niet van belang. Namelijk mijn weblog bij houden. Straks ben ik mijn twee volgers kwijt omdat hier nooit meer iets nieuws te lezen en te zien is. De wil is er wel, maar de inspiratie mist. Gelukkig kan ik wel vermelden dat dit dan alleen op het schrijfgebied is. Op het naaivlak heb ik productieve weekjes gehad. Ter illustratie een hip baby-speelgoedje. Wat nog eens enorm pedagogisch verantwoord is ook met z'n verschillende soorten stof, labels en een belletje er in.

Geen opmerkingen: